T minus 31 days!

På torsdag ska jag ta några sprutor till, och jag har fortfarande blåmärke på armen sen sist!! (Blåmärket kan även ha förstärkts när folk på Saras fest i helgen tyckte det var jättekul att peta på det, eftersom jag hade ont!) . Måste erkänna att det låter väldigt brutalt när jag berättar för folk att det är pga. en rabies-spruta.
Jag fick hem lite papper på posten från organisationen igår, där det stog att det inte är så lång tid kvar och att det inte finns så mycket mer att göra än att ladda. Jag hade tänkt växla pengar något tag till veckan med, men det är jättesvårt att veta hur mycket man ska ta med sig! Det kommer nog inte finnas någon chans för mig att ta ut pengar via kort där nere, så jag måste planera nu hur mycket jag ska ta med  och det är svårt eftersom det beror mycket på om jag ska åka runt inom landet och göra sådana äventyr osv.
Igår ringde jag till organisationen också, för att säga att jag ville betala flyget som jag fått en offert på. Idag ringde de upp och frågade om en massa viktiga nummer och grejor, så nu är flygbiljetten fixad också! Jag kollade lite på resetiderna och så och upptäckte att jag kommer sitta på sammanlagt sex flygplan och jag ska få en måltid på varenda en! (Det börjar med brunch på tvåtimmarsflyget till London).
Men nu är allt betalat iallafall... av mamma. Imorgon ska jag gå till banken för att ta ut alla mina sparpengar och sedan är det bara fickpengar som behövs, och det får jag ju när jag får lön i slutet på månaden! Det jag kommer behöva betala mer som jag vet om nu är visumet, men det betalar jag på flygplatsen.


Kommentarer
Postat av: Mamma S

Du lägger ju in så härliga bilder i dina inlägg, så jag tror alla blir sugna på att följa med dit! Klart värt att göra av med alla sparpengar på att få kela med de där gullisarna, eller hur;-)

2012-09-04 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback