Vad är en bra rubrik till ett random inlägg?

Lägenheten jag vill ha finns fortfarande kvar på internetsidan.. Jag börjar bli nervös att det snart kommer försvinna! Den har varit uppe ett par veckor nu, så..
 
Nu är det mindre än 5 veckor kvar tills vi flyger! 33 dagar, för att vara exakt.. Det ska bli så kul! Ida berättade att när det är 20 dagar kvar kommer hon börja packa och jag tror inte jag kommer kunna hålla mig mycket längre än så heller! Jag undrar hur det kommer gå med packningen, vi ska ta med ett varsitt handbagage, plus två incheckningsväskor var! Det kommer bli en hel del att dra när vi kommer fram, och jag vet inte riktigt hur det ska gå till, men.. Bara vi inte blir rånade är jag glad. Incheckningsväskorna får väga max 20 kg (Tror jag att det var), så vi får ha med oss 40 kg plus 10 kg i handväskan. Den packningen väger nästan lika mycket som mig! Jag ska dra en mig genom London! Tur jag har börjat träna mycket armar den senaste tiden.
 
Igår lyckades jag ändra min AppStore på telefonen till engelskt. Jag tänkte ladda ner en app från internet och då poppade det upp en ruta som sa att man inte kunde ladda ner den appen från svenska appstore, och då tröck jag på¨att jag ville byta till engelska. Jag ska väl säkert börja ladda ner bara engelska appar ändå, tänkte jag. Men då visade det sig att jag inte kunde ladda ner appar från England då min användare är svensk (!?), så jag kunde inte ladda ner appen ändå. Grejen var att jag då hade ett engelskt AppStore och en svensk användare, och jag hade ingen aning om hur man ändrade tillbaka till svenskt AppStore! Efter någon timmes googlande fattade jag tillslut hur man ändrade tillbaka, och sedan levde vi lyckliga i alla våra dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback