Väntan har aldrig varit jobbigare.

Jag vet inte om mitt tidigare inlägg laddats upp? Jag ser inlägget, men det är döpt "utkast".. Det handlar iallafall om att jag drömde att jag och Ida bodde i London och provade utelivet!

Nu är vi under 40-dagarsstrecket! Vi kan knappt vänta! Vi kollar fortfarande på lägenheter, fast det egentligen är lite för tidigt. Idag ändrade jag även språket på min telefon till engelska (man gör allt för att tiden ska gå fortare!).

Jag och Ida tänkte träffas någon dag framöver för att kolla på lägenheter tillsammans, höra av oss till några lägenhetsägare och så. Även bestämma vandrarhem eller liknande, som vi kan bo i de första dagarna.

39 DAGAR KVAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback