Mitt resesällskap

Nu vet jag hur jag är "släkt" med Ida!
Min morfar (som bor i Hudik), har gift om sig med Idas mormor/farmor. Så min mamma och Idas mamma/pappa är liksom ingifta syskon. Typ låtsas-låtsassyskon. Så jag och Ida är väl låtsas-låtsaskusiner.. ? Om det är logiskt..
 
Så ligger det till iallafall. Jag har inte träffat Ida så många gånger då hon bor i Iggesund, men det är en jättehärlig och glad tjej, och jag tror (mamma håller med) att vi kommer komma jättebra överens! Vi har redan bestämt att hon lagar maten (för vi vill ju inte bränna ner lägenheten), och att jag ska prata (eftersom jag studerat engelska lägre), Även att hon står för dator och jag står för kamera, då jag inte har en dator och hon inte har någon kamera! 
 
Jag har inte frågat henne om jag får lägga upp en bild på henne, men ni kommer få se henne någon gång i framtiden! Hon är inte allt för olik mig faktiskt! Två blondiner flyttar till London tillsammans. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback