Helloooooo

Jag har kommit in i Englandskänslan nu! Jag pratar engelska med mig själv! ..Och ja, jag pratar med mig själv. Vem gör inte det? När jag står i köket och lagar mat är det mycket roligare att leka Moberg! Eller i mitt nya fall; Oliver James (?). Jag har fortfarande mobilen inställd på engelska också, och igår kollade jag på Harry Potter utan subtitles. Jag är i English mode nu! När jag kollade på filmen komm pappa in och frågade:
"Förstår du verkligen allt av vad dom säger?", och jajamen! Men det kommer bli annorlunda när man kommer till ett land där alla är experter på engelska, och jag fortfarande är lite amatör. Men jag klarade det i Afrika, så jag vet att jag klarar det nu! Jag och Ida får peppa varandra, haha. Dessutom är det ju alltid lika kul att säga dumma saker om folk på svenska, när dom inte fattar någonting. Det är väl det första man gör när man träffar en utländsk person? (Erkänn, alla har gjort det någon gång!)
 
Jag väntar på att få besked från min bank om hur mycket mina fonder är värda. När jag fått det beskedet ska jag och mamma åka till banken och sälja, så jag har överlevnadspengar ett tag. Det är som sagt lite kostnader när man kommer dit så man måste vara väl förberedd!
 
Jag gillar att lägga upp bilder på bloggen för att göra den lite roligare, men eftersom jag inte har flyttat än har jag ju inga bilder att lägga ut. Därför ritade jag en bild på paint. Det är jag och Ida som åker en sådan där typisk England-buss, och såklart Brittiska flaggan. Isak kom in när jag målade och påpekade att "Man ser direkt att personen bak är du!".. Så, jaa, här är mitt mästerverk:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback