Hej alla som läser detta! (Kanske finns en? mamma t.ex?)

Jag tänkte nu berätta en sak som endast min mor och två av mina vänner vet om.. Jag lägger upp det exklusivt här på bloggen, innan jag skriver ut det på facebook!
 
Jag och min kompis/släkting (tror jag? ev. låtsas-släkting), Ida, från Iggesund, åker i Mars till London för att söka jobb och bostad. Så efter mars kommer jag officiellt vara en engelsman (kvinna?) !
Vi tänker boka flyg ikväll, troligen från Arlanda till Gatwick, den 4:e mars. Vi är så spända! Så nu kommer min blogg ta fart igen, så nu blir det åka av! 

Kommentarer
Postat av: Maja W

ÅHH! gud va kul!!! säg till vilket datum ni åker!
Kan jag anpassa min resa så vi träffas allihopa :D

2013-01-17 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback