Planering

Nu står planeringen ganska stilla. Det är mest bara att sitta och vänta på att tiden ska gå, så det mesta är klart och därför kan det bli lite dött i bloggen. Men den här veckan kommer det hända saker!

På torsdag ska jag ta sprutor igen och på fredag ska jag äta mitt andra "koko-piller" mot malaria. Kvar på listan finns även att t ex. Köpa plasthandskar (om man vill ha det när man ska mata lejonen och måste stycka kött......) och kikare. Måste nog även köpa t-shirtar att ha när jag jobbar, som jag kan skita ner som jag vill! Växla pengar ska jag också göra innan jag åker. Min sista "riktiga" län från Statoil kom ju idag, så den går direkt som fickpengar i Afrika!


Kommentarer
Postat av: Mamma S

Efterlys en liten lämplig kikare på köp o sälj vettja! Specifisera att den ska fungera bra på savannen bara;-) Borde du kunna få billigt. Oxå t-shirtar kan du fråga efter där, eller hos kompisar, det finns säkert många som har lämpliga tröjor att skänka. Sen kan du lämna de tröjorna i Afrika, där behövs de!

2012-09-25 @ 14:25:19
Postat av: Mamma S

Förresten, dagens bild tar då priset! JAG FÖLJER MED!

2012-09-25 @ 14:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback