Tummen upp!

Nu har jag köpt tights och internet. Det enda som jag mer ska köpa är plasthandskar, men det kanske Jens kan fixa fram åt mig. Annars ska mamma köpa lite vätskeersättning och solskydd, sen är jag good to go! ..vad jag vet än så länge iallafall.
 
Mamma gick in till läkarmottagningen i Edsbyn idag med. Jag har inget gult vaccinationskort där vaccinerna står samlade, utan jag har flera kort; ett för varje spruta. Så mamma tänkte gå och hämta ett gult kort och skriva ihop alla sprutor på ett och samma ställe, men det fanns ingen sköterska som ens visste om det fanns sådana gula kort (!?). Men dom letade tydligen fram ett till slut, så mamma fick lämna mina kort hos sköterskorna så ska hon hämta det igen i eftermiddag. Rätt ska vara rätt!
 
Bild på barn i Zimbabwe, från worktravelcompany.se

Kommentarer
Postat av: Mamma S

Resorb - check. Solskydd - check. Lite annat som stog där i hyllorna och såg ut att vara bra att ha - check... Ska bara tillbaks igen och hämta kortet innan jag åker hem från jobbet. Förresten, alla frågar mig om resan nu, och det är bara roligt:-)Jag håller med barnen: Tummen upp! (Undrar om jag säger så på lördag eftermiddag på Arlanda också?!?

2012-10-09 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback