Mobiltjafs

Jag har ett Telia refill-kort nu, alltså inget abonnemang. Därför måste jag antngen ha pengar på telefonen eller wifi, om jag ska kunna gå in på internet. Därför ska jag köpa "Telia mobilsurf", som gör att jag kan surfa 0,5GB varje månad. Då kan jag ju lägga upp bilder på bloggen när som helst! Dock kommer jag såklart jobba mycket (jag tror måndag-lördag, 06.00-18.00) och jag vågar nog inte ha med mig mobilen då. Åtminstone inte i början, förrän jag känner att det går bra osv. Jag har redan jollat bort en mobil, jag vill inte att den här ska försvinna i Afrika!
Dessutom ringde jag till Telia igår och beställde "Utlandsfaktura". Det innebar att jag kan ringa hur mycket som helst, och allt kommer på en faktura i slutet på månaden.
 
I Bollnäs ska jag även köpa tunna tights. Jag tar med mig korta jeansshorts och i Afrika bär man kläder som täcker knäna osv. Därför känns det respektfullare att ha tights, men jag vet inte. Jag ångrar mig säkert när jag kommer dit, till värmen, och så struntar jag i dom. Men tights behöver man ju hemma i Sverige med, ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback