Var är Emma?

Inatt hade jag min första dröm om resan!
Vi var påväg dit, träffade alla volontärer men jag hann inte komma fram förrän jag vaknade. Det kanske vi tar inatt!
 
Idag har jag fått en deltagarlista också. Det är två svenskar som kommer finnas där nere samtidigt som mig, men båda kommer ganska snart försvinna igen. Då blir jag ensam svensk, men det är ju inget jag varit orolig för förut! En av svenskarna som kommer finnas där samtidigt som mig heter iallafall Emma, och i min dröm sprang jag omkring och frågade "Finns det någon här som heter Emma?" .. Men jag hittade henne aldrig!
 
Den andra svensken heter Pontus, men varken Pontus eller Emma kommer flyga tillsammans med mig, så hela resan är jag ensam. Det skulle kanske vara skönt att ha någon med sig när man ska byta plan, men jag tror inte jag ska lyckas missa något plan eller så iallafall. I värsta fall får jag helt enkelt fråga någon om var jag ska. Det kommer gå bra, det jag borde vara orolig över är hur jag ska hålla reda på allt viktigt, såsom pass och liknande. Inte min starka sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback