Spotify

Jag vet inte varför, men mitt i all London-hysteri har jag nu gjort en "svenska sommarplågr"-lista på Spotify.. Jag har nu suttit någon timme och bara klurat ut alla svenska sommarlåtar jag kunde komma på och lagt till i en playlist. Jag blev väl lite Sverige-sjuk igen.. Tror inte att jag någonsin kommer lyssna på listan, men får jag lust någon dag i ett regningt London så vet jag iallafall att listan finns där! 
 
Jag och Ida (eller kanske mest jag? Ida säger iallafall att hon håller med) hittade en favoritlägenhet för 2 veckor sedan. Det är en lägenhet man delar med några andra, den ser ut att vara väldigt stor och kostar drygt 1000 SEK per VECKA (lägenheter betelar man tydligen per vecka?). Jag kollade idag och den ligger fortfarande ute på sidan, så den är inte såld (uthyrd..) riktigt än! Jag tror inte att den kommer finnas kvar om ytterligare några veckor, men hoppas kan man ju! Den ligger på en jättebra plats (tror vi av vad vi hört iallafall).. Den har uteplats och allt.. Snälla, snälla, vi vill bo där!
 
Jag har börjat följa ett gäng engelsmän på youtube. Dom lägger upp roliga klipp och så. Efter att ha följt dom några veckor känner man sig som en vän, för man tyckeratt man känner dom (jag vet, urlöjligt).. Men iallafall, jag har även fått mig en kändiscrush.. Eller rättare två, för dom är identiska tvillingar! Han som har youtubekanalen heter Jack och hans tvillingbror heter Finn och jag har följt dom några veckor men ser fortfarande ingen skillnad.. Men en kändiscrush är en kändiscrush, så det spelar kanske inte så stor roll vem som är vem! Haha, dock har dom precis flyttat  IFRÅN London, lagom tills jag flyttar dit..
 
 
 
Jag veet, jag har inte haft en kändiscrush sen jag ville gifta mig med Tom från Tokio hotel, vilket var bra många år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback