Vaaarmt

Första dagen avklarad. Jag kan börja med att förklara att det kan hända att det blir bloggtorka någon dag, och sedan helt plötsligt ploppar det upp tre blogginlägg. Det är för att jag inte alltid har tillgång till internet, men jag skriver inläggen på anteckningar i mobilen, så lägger jag upp dom när jag kan.

Eftermiddagen var jätteskön, ganska svalt (svalt innebär ca. 28 grader, men lite molnigt och solen inte är så intensiv). Vi gjorde Lion Walk igen. Emma och Pontus kom också idag, tillsammans med en femte svensk, Malin. Nu är vi 5 svenskar och 6 "andra", och så fort vi pratar svenska får vi skäll, så det är ändå engelska som gäller.

Ikväll tog jag och Sofi ett dopp i poolen. Vi tänkte ta tant-tekniken (plåga sig själv en decimeter i tagen), som vi brukar, men upptäckte snabbt att vattnet var underbart kylande, men inte ett dugg kallt! Så vi simmade omkring i poolen och kollade upp mot en stjärnklar himmel, och vi är bara så glada för att få vara här!

Nu ska jag lägga mig, imorgon ska vi ut på "Gamecount" och räkna djur!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej va roligt att ha hittat din blogg. Hoppas du skriver fler inlägg snart om hur det är där borta. Är nämligen väldigt intresserad på att göra detta så de vore roligt att läsa vad som händer och få lite tips. Ha de bra!

2012-10-25 @ 00:10:33
URL: http://jennifernorsander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback