Snipp snapp snut...

Nej, ingen dröm om volontärerna inatt inte.. Men dock så är Emma funnen (på facebook) !
Jag minns för några månader sedan (slutet på juli, rättare sagt), att det var någon som bums skulle lägga till mig som vän. Det var någon Pontus, och jag visste inte vem det var, så jag nekade. Han la till mig som vän igen och igen, men tröttnade till slut. Igår kväll, när jag såg deltagarlistan fattade jag varför han ville lägga till mig som vän. Vi kommer finnas i Zimbabwe samtidigt! Lite awkward var det jag som skickade vänförfrågan den här gången. Work&Travel hade skrivit .com istället för .se på slutet av min mailadress och därför fick jag inte deltagarlistan i juli, som alla andra. Även Emma hade jag lyckats ignorera. Typiskt! Men nu är jag iallafall vän med de båda på facebook. ...och så levde de lyckliga i alla sina dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback