Myskväll med vänner

Det blev inte så mycket bloggande idag, jag har umgåtts med mina vänner. Vi hade en avskedskväll med bakning, fika, prat och sedan åkte vi runt i Bollnäs och kollade på en massa fina hus! Jättemysigt var det!
Jag måste erkänna att det känns lite overkligt att säga att jag snart åker. Allt har gått så snabbt, men ändå så långsamt! Det känns som om det var igår jag satt på internet och anmälde mig för att få volontärarbeta och nu har jag allting packat och klart. Men jag känner mig mer än redo, och jag är grymt taggad på att få komma iväg!


Kommentarer
Postat av: Mamma S

Jaså, det var i Bollnäs du var och for, undrade just när jag hörde bilen köras in i garaget efter 3 inatt:-) Låter mysigt i alla fall!

2012-10-12 @ 11:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback