Kul jobb!

Nu sitter jag på Arlanda. Spännande, men samtidigt jobbigt att veta att jag inte kommer fram förrän ca 13.00 Imorgon! Men vad gör man inte? :)
En dryg timme kvar tills jag lyfter. Nu sitter jag och bara kollar på folk och lyssnar på stackars tjejen som jobbar med att ropa ut i högtalaren. Jag har suttit här i kanske en halvtimme och jag vet inte hur många olika namn (arabiska kanske?), som hon fått stamma ut och hoppats på att hon uttalat rätt. Roligast var när det var ett gäng på tio namn som tog väldigt många minuter att uttala, som skulle till utgång 17. Sen var hon tvungen att upprepa meddelandet på engelska och fick säga alla namnen igen. Skadeglädje, men det händer ju inte mycket mer roligt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback