Den längsta veckan i mitt liv?

Idag ringde mamma till läkaren och frågade om malariatabletterna och han sa att jag skulle ta ett till imorgon och se vad som händer. Läkaren ringer mig igen på måndag för att höra så jag överlevt (he-he).
 
Jag var också iväg till arbetsförmedlingen i Bollnäs idag, med Linnèa. Det var ett rekryteringsmöte och jag gick på en arbetsintervju, för jobb i Norge. Kan bli nästa äventyr, efter jag kommit hem från Afrika!
 
Om exakt en vecka sitter jag nog hemma och är lite smått nervös! Kanske har jag lite svårt att sova tillochmed, då det är den sista natten i Edsbyn för en månad. På torsdagkväll ska jag ha en farvälkväll med lite tjejvänner, vilket kanske kan lugna mig lite. Men känner jag mig själv blir jag nog inte så nervös. Jag ska göra en Afrika-spotifylista innan jag åker också, så jag har något att lyssna på och tagga till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback