Torsdag

Min hals är nu mycket bättre! De här senaste dagarna har varit stekande, 45 grader och skinande sol. Jag har fortfarande inte bränt kroppen, men det är väl mest för att vi jobbar och inte solar om dagarna. Dock har jag bränt läpparna (!?). Jag kan inte riktigt förklara känslan, men dom känns liksom stelare. Äsch, jag vet inte. Jobbet går iallafall bra, dock har Sengwa blivit sjuk! Jag minns inte hur mycket jag har berättat om lejonen, men Sengwa är iallafall min favorit. Igår fick hon svårt att gå och föll ofta ihop. Hon fick lite vitamintabletter och lite annat, och idag mådde hon bättre. Vi ska prova att ta med henne på client walk imorgon, så får vi se hur det går!

Igår samlade vi ihop ett gäng och åkte till en kille som bor här och grillade. Det var jättemysigt, vi åt hamburgare och satt och pratade. Imorgon ska vi ha Introduktion to trees and their uses.. Kan ju kanske bli intressant, vi får se!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej:) skönt att du mår bättre, och det är bra gjort att inte bränna sig i solen men är det så varmt kan det det nog vara så att man kanske letat sig till skygga, du får fortsätta med att ha det så bra och klappa alla söta lejon från mig en stor kram till dig:))

2012-11-10 @ 07:25:56
Postat av: Mamma S

Oj vilka bra nyheter att halsen är bättre! Det är ju inte meningen att du ska ha ont när du är där, utan att du ska kunna ta vara på varje sekund. Nu är det alltså Sengwa som behöver pysslas om istället, hoppas det går bra! Med din omvårdnad mår hon säkert toppen:-)Ha en bra helg älsklingen, och hoppas att du lär dig mycket om the trees;-)) Pusspuss vännen<3333

2012-11-10 @ 10:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback