Söndag

Idag har jag varit på ett av världens vackraste ställe! Himal (en som bor här) och några av hans vänner tog mig, Kristin och Sofie (danska Sofie) till en flod mellan Zambia och Zimbabwe. Vi badade, pratade och flöt med i floden en bit. Vattnet var varmt och solen lyste och allt var underbart! Jag tog jättemånga bilder, jag önskar att jag hade kunnat visa er! Men jag lägger upp bilderna när jag kommer hem igen.

Imorgon är jag den enda svensken kvar. Sofi, Pontus och Malin åker hem. Vi får se om jag får en ny rumskamrat eller inte, men jag hoppas det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Tess

Kom hem så ska vi laga tacoooos, spela spel, dricka lite vin!
Bellibopo <3

2012-11-11 @ 20:17:21
Postat av: Mamma S

Vad underbart! Vilken bildvisning du får ha när du kommer hem, det ska bli så roligt att få se allt!Förresten, vad ska du med rumskamrat till, du ser ju personer runt dig i alla fall:-)Fast du kanske vill ha nån som ser lite snällare ut? Puss puss älsklingen, och hoppas den här veckan blir lika bra som de andra<333

2012-11-12 @ 12:36:46
Postat av: Maria

Håller med tänk så kul att få se alla bilder, det längtar vi till kram kram

2012-11-12 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback