Sjukhusets stammis

Första dagen på den tredje veckan spenderades i sängen! När klockan ringde kändes min hals svullen och det gjorde jätteont att svälja (andas gick bra, som tur var!). Jag stannade hemma från jobbet och det tog inte många timmar innan jag insåg att ett tredje besök hos läkaren var nödvändigt. Efter att ha spenderat ytterligare 75 dollar på medicin mot "inflammerad hals" står nu munskölj tre gånger om dagen och två piller om dagen, på schemat. Jag känner att jag börjar bli Stammis på sjukhuset! Har nu spenderat 245 dollar sammanlagt där. Underbart, väl spenderade pengar! (host, host.)


Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig gumman tur att det finns duktig läkare där, En krya på dig kram från Lennart och mig:)

2012-11-06 @ 20:03:37
Postat av: Mamma S

Men älskade vännen, här sitter man strandad på flygplatsen i Amsterdam å läser om både hallucinationer å sjukhusbesök! Små detaljer du inte nämnt när vi messat medan ja varit på Cypern! Älsklingsgumman, hoppas du mår bättre nu!! Tur i alla fall att du har Maria som läser bloggen å kan peppa dig när ja inte gör det:-) Ha det bra älsklingen, å hoppas du e klar me sjukhusbesöken nu!!

2012-11-09 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback