Natt-besök

Hallucination nummer två kom igår. Jag tog min malariatablett som vanligt, och efteråt kändes det som att tabletten satt fast i halsen, samma känsla jag fick hemma i Sverige innan jag blev dålig. Jag blev lite orolig och gick och lade mig direkt för att sova igenom det. På natten vaknade jag och såg en tjej stå åframför sängen, vid mina fötter. Hon var blek och hade långt, svart hår. Jag såg inte ansiktet, men tänk typ the grudge-tjejen! Jag kollade åt sidan och där var ytterligare en tjej. När jag tänker tillbaka på det minns jag att jag inte kunde se hennes ansikte heller, men samtidigt känns det som att hon log läskigt mot mig (inte ett vänligt leende utan mer ett sånt där leende mördare har i skräckfilmer..). Jag blundade och tänkte att jag skulle somna om fort så tjejerna skulle försvinna, men samtidigt kände jag att jag verkligen ville öppna ögonen igen (varför jag hade denna vilja har jag ingen aning om). Efter ett tag kollade jag upp, men tjejerna var borta.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du slipper uppleva det mer,du kan väl se tjejerna på dagarna istället så blir det inte så obehagligt för dig:) en godnattkram till dig

2012-11-06 @ 20:00:34
Postat av: Lovisa

Första kommentaren! ;)
Jag och sebbe läste inlägget tillsammans och han skulle inte vilja vara i din situation, han skulle ha börjat gråta så du var modig du! ;)<3

2012-11-11 @ 00:23:02
Postat av: evvis

Oherregud... ska ta bletterna om 5 dagar... hoppas INTE händer mig :0 skulle bli så rädd

2013-07-29 @ 13:40:31
URL: http://evvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback