Mp

Jag insåg precis att jag inte berättat om när jag hade meat prep! Det innebär att man tar en stoor köttbit och styckar den i fyra delar (en för varje lejon, två på åtta och två på tio kilo). Jag och Malin tog en varsin yxa och började hugga. Det sprutade blod och köttslamsor lite överallt, mycket trevligt! Efter ca. två minuter styckades även mina handskar (jag var nog för stark). Så jag körde utan handskar, vilket inte är jättemysigt med långa naglar! Jag ska köpa en film på min tid på projektet, så Teddy filmade oss när vi stog och högg. När vi styckat upp fyra bitar var jag svettig och så trött att armarna skakade. Att stycka en benig buffalo är inte enkelt! Sedan gav vi lejonen deras kött. Efteråt fick vi scones. Mycket bra timing, då jag satt med buffaloblod under naglarna. Det blev ingen scone för mig, den dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback