Sprutor överallt!

På torsdag blir det första besöket till hälsocentralen för att ta de första sprutorna.. Kvinnan i telefonen räknade upp alla sprutor hon trodde att jag skulle behöva ta, och hon nämnde iallafall sex olika sorters sprutor och två av dem skulle man ta tre gånger.. Inte för att jag har läst alla mattekurser som finns eller så (...host, host...), men jag tror nog att det blir ca. 10 sprutor! Dags att börja jobba på rädslan för sprutor.
 
Igår var jag på en mässa i Gävle, för att kolla lite om jobb i fjällen eller Norge, mot vintern. Jag är galet sugen på att jobba i Norge i några månader och sedan följa med Therese på bartenderutbildning i Rhodos! Hur kul vore inte det?

Kommentarer
Postat av: Nea

Följer med til Norge jag ;D Vill åka dit och tjäna massa sen dra utomlands en månad eller nå :)

Svar: Jaa, får se om du är lika sugen då då! Jag vill också samla pengar för att åka på äventyr ;)
hannaisabelle.blogg.se

2012-08-25 @ 00:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback