.. och sen då?

Det känns som att allt jag går omkring och väntar på är den här afrikaresan, men jag har kommit på att jag ju måste överleva efteråt också, när jag kommer hem! Jag har inte tänkt så jättemycket på vad som  händer efteråt, men lite har jag väl funderat. Jag vill försöka skaffa ett jobb och tjäna ihop pengar så jag kan göra ytterligare en resa! Mammas förslag var först att söka jobb på städ och fix, men sista ansökningsdag är idag och jag har inget cv, så vi får se om jag hinner! Hennes andra förslag var att söka jobb i fjällen. Den 23:e augusti hålls ett.. möte (?) , där man får träffa olika folk från typ hotell och så, så kan man söka jobb som t ex. receptionist osv (jag hör själv hur överdrivet insatt jag låter... eller något, men jag har inte läst så mycket om det än). Skulle jag få jobb i fjällen skulle ju även det vara en resa i sig! Det "mötet" ska jag nog åka på, i Gävle, så vill någon hänga med är det bara att höra av sig! Information finns HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback